سایت می سایت می .

سایت می

اسمارت واچ چیست؟

اسمارت واچ چیست؟
اسمارت واچ یا ساعت هوشمند در اصل یک پوشیدنی یا گجت دیجیتال است که شباهت بسیاری به یک ساعت معمولی دارد، اما قابلیت‌های دیگری هم دارد که موجب می‌شود این محصول کاربردی فراتر از نمایش ساعت و روز داشته باشد.


 


از میان قابلیت‌های بهترین ساعت هوشمند می‌توان به تکنولوژی بلوتوث برای اتصال به گوشی موبایل و هدفون بی‌سیم، ارسال و دریافت پیامک، پاسخ به تماس‌های دریافتی، مکان‌یابی با GPS و پخش موسیقی اشاره کرد. افزون بر این قابلیت‌ها، اکثر اسمارت واچ ها از ویژگی‌های سلامتی و ورزشی بسیاری نیز برخوردارند. برای مثال برخی از بهترین ساعت های هوشمند از سنسورهای سنجش ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و کنترل دمای بدن بهره‌مند هستند و به همین دلیل براحتی می‌توانند سلامتی کاربر را تحت نظر داشته باشند.


راهنمای خرید ساعت هوشمند


این قابلیت‌ها در بهترین مچ بند هوشمند هم یافت می‌شود، اما اصولاً دستبندهای هوشمند نمایشگرهای کوچک‌تری دارند و از ویژگی‌های کمتری نسبت به ساعت‌های هوشمند بهره‌مند هستند، از سوی دیگر مچ بند های هوشمند بسیار ارزان‌تر از اسمارت واچ‌ها هستند و خرید آن‌ها صدمه‌ی اقتصادی شدیدی به کاربر نمی‌زند.


در کنار تمام این ویژگی‌ها، برخی از بهترین اسمارت واچ ها دارای حالت‌های مختلفی هستند که برای ورزش‌های خاص مانند پیاده‌روی، شنا، دو و حتی بدن‌سازی طراحی شده است. همچنین اکثر این محصولات در مقابل نفوذ آب و گردوغبار هم مقاوم هستند و در نتیجه ساعت‌های هوشمند و دستبندهای هوشمند می‌توانند گزینه‌ی بسیار خوبی برای ورزشکاران باشند.


سوالات متداول در مورد ساعت و دستبند هوشمند


1. آیا ساعت هوشمند خوب است؟
پاسخ این سوال بستگی به بودجه و کاربرد شما از ساعت هوشمند مورد نظر دارد. اگر از قابلیت‌های اضافی ساعت‌های هوشمند مانند سنسور اکسیژن خون و حالت‌های ورزشی آن استفاده می‌کنید، حتماً خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر نیازی به این فناوری‌های اضافی ندارید و قصد دارید از ساعت هوشمند خود فقط برای پی بردن به ساعت و تاریخ استفاده کنید، شاید بهتر است به خرید ساعت‌های کلاسیک فکر کنید.


2. آیا ساعت هوشمند سیم کارت می‌خورد؟
بله، برخی ساعت‌های هوشمند هستند که به صورت مستقل و بدون نیاز به اتصال به گوشی کار می‌کنند. این گونه ساعت‌ها از جایگاه سیم کارت برخوردار هستند و اصولاً از پس‌وند LTE در کنار نام خود قابل تشخیص هستند. در نظر داشته باشید اکثراً این محصولات گران‌تر از نسخه‌های Wi-Fi (بدون جایگاه سیم کارت) خواهند بود.


3. بهترین ساعت هوشمند مناسب خانم ها کدام مدل است؟
در حالت کلی برخلاف ساعت‌های کلاسیک، ساعت های هوشمند به صورت مشخص برای آقایان یا خانم‌ها طراحی نمی‌شوند و بانوان می‌توانند بهترین ساعت هوشمند را با توجه به طراحی، رنگ‌بندی و قابلیت‌های مد نظر خود انتخاب و خریداری کنند.


4. بهترین اسمارت واچ ورزشی کدام مدل است؟
مچ بندهای هوشمند نیز مانند موبایل‌ها و اسمارت‌واچ‌ها توسط شرکت‌های بسیاری تولید و عرضه می‌شود و به همین دلیل هر روز مدلی جدیدتر و بهتر از نسخه‌های قبلی وارد بازار می‌شود، از این رو نمی‌توان به صورت دقیق مشخص کرد که هم‌اکنون بهترین مچ بند هوشمند یا بهترین دستبند هوشمند بازار کدام است. با این وجود در حال حاضر مچ بند هوشمند Galaxy Fit 2 سامسونگ گزینه‌ای بسیار عالی برای ورزشکاران است.


همچنین بخوانید: متخصص asp.net core سایت الکامکو 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۸:۰۲ توسط:فرهاد موضوع: نظرات (0)