سایت می سایت می .

سایت می

ویژگی Google Photos Memories بالاخره در اختیار کاربران وب قرار گرفت

اولین بار در ماه اکتبر اعلام شد، به نظر می رسد گوگل به طور گسترده ویژگی Memories خود را در Photos در وب ارائه می کند. این ویژگی که از زمان راه‌اندازی آن در سال 2019 به ساخت برنامه اندروید و یا ios برنامه‌های تلفن همراه محبوب افزوده شد، در ابتدا عکس‌ها و ویدیوها را در قالب سالگرد تقویمی به سبک Timehop-Meets-Instagram-Stories برجسته می‌کرد، اما به زودی گسترش یافت و به افراد خاص، حیوانات خانگی، سفرها و موارد اخیر افزوده شد. برجسته، و بیشتر. این عرضه اولین بار توسط SmartDroid آلمانی زبان مورد توجه قرار گرفت و از آن زمان توسط چندین نویسنده AP تایید شده است.

 

Google Photos در چرخ فلک وب
اکنون در وب، کاربران چرخ فلکی از خاطرات را می بینند که پس از کلیک بر روی آن، یک رابط داستانی آشنا را نمایان می کند و قبل از رفتن به عکس بعدی، 10 ثانیه را برای هر عکس یا ویدیو صرف می کند. با فشار سریع کلید پایین یا ضربه زدن روی فلش رو به پایین در پایین صفحه، هایلایت را در لیستی از کادرها گسترش می دهید تا بتوانید به سرعت در میان آنها به صورت دستی مرور کنید.

Google Photos در تنظیمات حافظه های وب
Memories on the web تنظیمات خود را با تلفن کاربر به اشتراک می گذارد، بنابراین فعال یا غیرفعال کردن، مثلاً، عکس های سینمایی در تلفن همراه نیز منعکس می شود. به طور مشابه، افراد یا تاریخ هایی که از خاطرات شما در تلفن همراه پنهان شده اند نیز در چرخ فلک وب نشان داده نمی شوند.

هفته گذشته، گوگل بهبودهایی را در مجموعه ویژگی های Memories خود اعلام کرد و با تکمیل جزئیات پس زمینه با استفاده از یادگیری ماشین، عکس های سینمایی شبیه به Ken Burns را بهبود بخشید. همچنین نسخه جدیدی از ویجت صفحه اصلی افراد و حیوانات خانگی خود را که سازگار با Material You است راه اندازی کرد و اکنون امکان تنظیمات دقیق تری را در بسیاری از فیلترهای آن فراهم می کند، بنابراین می توانید به راحتی کارهایی را که انجام می دهید و نمی بینید در آن چرخ فلک خاطرات تنظیم کنید. .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۰:۲۵ توسط:فرهاد موضوع: نظرات (0)