سایت می سایت می .

سایت می

معرفی هدفون Huawei FreeLace

معرفی هندزفری هواوی FreeLace
هدفون هواوی Freelace یک هدفون ‌(هدست) بی سیم بلوتوث با درایورهای 9.2 میلی متری است. هندزفری فری لیس دارای قاب شکیل آلومینیومی، کابل ساخته شده از سیلیکون لطیف، میکروفن دوگانه، باتری پرظرفیت، حسگر Hall، فناوری HiPair و درگاه USB-C برای شارژ سریع است.

هندزفری فری لیس هوآوی یکی از جدیدترین هدفون‌های بی‌سیم هواوی است که در کنار گوشی‌های پرچمدار سری P30 معرفی شد. این هدفون دور گردنی دارای ویژگی‌های جذابی چون دوام بالای باتری، طراحی ضد آب و حذف صداهای مزاحم محیط است.

هندزفری فری لیس هوآوی

طراحی و سخت افزار هندزفری هوآوی FreeLace
هندزفری فری لیس هوآوی در سه رنگ مشکی، نارنجی و سبز عرضه می‌شود. این هدفون دور گردنی از طراحی مرسوم برای هدفون‌های Neckband بهره می‌برد که به بخش کنترل بی سیم و میکروفن متصل هستند. Freelace از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی کاربر متصل می‌شود که ارتباطی پایدار را فراهم می‌کند.

کیفیت هندزفری فری لیس

بادزهای این هدفون از آلومینیوم ساخته شده‌اند که حس خوبی را در کنار استحکام بالا فراهم می‌کند. کابل‌های آن نیز دارای روکش سیلیکونی بسیار لطیف هستند. طول کابل این هدفون 788 میلی متر است. این کابل هرگز دچار گره خوردگی نمی‌شود و با خیال آسوده می‌توان آن را جمع کرد.

کیفیت ساخت هندزفری هواوی FreeLace عالی است و از قاب فلزی در بخش میکروفن و کنترل صدا بهره می‌برد که حس خوبی را برای کاربر پدید می‌آورد. همچنین هدفون بلوتوثی فری لیس حس راحتی بالایی دارد که حاصل مواد به کار رفته مرغوب و طراحی منطبق بر ساختار گوش انسان است. یکی از دلایل حس راحتی بالای Freelace، استفاده از کابل تخت با پوشش سیلیکونی بسیار نرم است که به خوبی بر روی گردن کاربر می‌نشیند.

قیمت هدفون بی سیم freelace

قابلیت های هندزفری هواوی FreeLace
با جداسازی بخش کنترل هدفون، یک درگاه مُدرن USB-C پدیدار می‌شود که می‌توان از آن برای شارژ کردن مستقیم هدفون از طریق گوشی نیز استفاده کرد. با وجود این قابلیت می‌توان در هر جایی به آسانی هدفون FreeLace را شارژ کرد. استفاده از این قابلیت تنها به گوشی‌های هواوی محدود نمی‌شود و می‌توان آن را با هر گوشی یا تبلت دیگری شارژ کرد.

هنگامی که هندزفری هوآوی FreeLace به گوشی‌های جدید هواوی متصل می‌شود، فناوری HiPair باعث متصل شدن آنی هدفون به گوشی کاربر و شارژ شدن آن است. در وجود HiPair دیگر نیازی به Pair کردن دستگاه از طریق بلوتوث نیست و بدین شکل این دستگاه به طور خودکار به گوشی هواوی شما متصل می‌شود. برای استفاده از قابلیت HiPair به گوشی‌های هواوی و آنر با درگاه USB-C و رابط کاربری EMUI 9.1 یا جدیدتر از آن نیاز است.

تنها با 5 دقیقه شارژ کردن هدفون FreeLace می‌توان تا 4 ساعت به موسیقی گوش فرا داد.

هدفون دورگردنی بلوتوث FreeLace هواوی از درایورهای 9.2 میلی متری داینامیکی با دیافراگم بسیار نازک ساخته شده از TPU با پوشش تیتانیومی برای ارائه صدایی شفاف با جزئیات بالا بهره می‌برد. استفاده از دیافراگم نازک از جنس TPU به خلق صدایی با باس غنی و استفاده از پوشش تیتانیومی به تولید صدای تریبل دل‌پذیر انجامیده است.

یکی از قابلیت‌های جذاب FreeLace، وجود حسگر مغناطیسی Hall برای تشخیص هوشمند استفاده از هدفون است. کافی است کاربر هنگامی که از هدفون استفاده نمی‌کند، گوشی‌ها را به یکدیگر نزدیک کند تا از طریق مکانیزم مغناطیسی به هم متصل شوند. با این کار به طور خودکار هدفون خاموش می‌شود تا از اتلاف شارژ باتری جلوگیری شود. با جدا کردن هدفون‌ها، FreeLace دوباره فعال می‌شود و می‌توان به موسیقی گوش کرد.

قابلیت وسوسه کننده دیگر FreeLace، وجود دو میکروفن Wind Noise Reduction برای کاهش نویز محیط است. این قابلیت در تعامل با الگوریتم‌های پیشرفته بلوتوث، به طرز چشمگیری نویز محیط را حذف می‌کند تا کاربر بتواند مکالمه‌ای شفاف و راحت داشته باشد.

هدفون FreeLace هواوی دارای گواهی IPX5 بوده و در برابر نفوذ آب و عرق بدن مقاوم است. در وجود این قابلیت با خیال آسوده می‌توان بدون دغدغه از هدفون بیسیم فری لیس هواوی حین ورزش یا روزهای بارانی استفاده کرد. این هدفون حدود 29 گرم وزن دارد و بسیار سبک است.

این هدفون هواوی از یک باتری لیتیومی 3C مرغوب با ظرفیت 120 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که قادر به پخش بی وقفه موسیقی به مدت 18 ساعت است. جالب است بدانید که تنها با 5 دقیقه شارژ کردن هدفون FreeLace می‌توان تا 4 ساعت به موسیقی گوش فرا داد. باتری FreeLace در حالت آماده به کار نیز تا 12 روز دوام می‌آورد.

هندزفری هواوی FreeLace

کیفیت صدای هدفون بلوتوث FreeLace
هدفون FreeLace به طرز باورنکردنی عملکرد صوتی شفاف و بلندی دارد که با دارا بودن صدای باس غنی و تریبل دل‌پذیر، لذت موسیقی را دو چندان می‌کند. همچنین حس راحتی استفاده از هدفون FreeLace بسیار مناسب است و از گوش کردن به موسیقی خسته نمی‌شوید.

درایورهای بلندگوهای 9.2 میلی متری FreeLace در این رده قیمتی کیفیت و بلندی صدای بسیار ایده آلی ارائه می‌کنند که در هیچ محصول دیگری یافت نمی‌شود.

هندزفری فری لیس هواوی

جمع‌بندی
فری لیس هواوی از کیفیت ساخت بالا، کابل مجهز به پوشش سیلیکونی بسیار لطیف و درایورهای مرغوب 9.2 میلی متری بهره می‌برد که در ترکیب با باتری با دوام باعث شده یک گزینه بی بدیل در بین هدفون‌های بی سیم باشد. این هدفون از کیفیت و بلندی صدای مطلوبی برخوردار است و در عین حال از ظرافت و زیبایی خاصی نیز بهره می‌برد.

برای شارژ کردن هدفون FreeLace کافی است آن را به گوشی هوشمند خود متصل کنید تا تنها با 5 دقیقه شارژ کردن، تا چهار ساعت قادر به گوش کردن به موسیقی باشید. با یک بار شارژ کامل، باتری FreeLace قادر است تا 18 ساعت بی وقفه موسیقی پخش کند.

 

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۳:۰۳ توسط:فرهاد موضوع: نظرات (0)